dag 4: Thailand

13 januari 2020 - Thailand, Thailand

dag 4:

vandaag gaan we fietsen door Changwat  Sukhothai dat is een soort beeld!!

daarna gaan we in een restaurantje eten in de buurt genaamd: Poo restaurant.

we moeten gaan tot zo!!

13:00: we komen net aan en het ziet er zo gezellig uit maar ook is het heel druk.

we moeten nog even zoeken naar onze nederlandse gids maar we zijn (volgens google maps😂😂) in de buurt.

(5min later) we hebben het gevonden en gaan nu fietsen ik bericht wel als we in het restaurant zijn!!

16:30: we zitten net is het restaurant we hebben wel 10km gefietst... ik ben kapot!!

het was heel mooi we fietsen langs veel tentjes met eten en we hebben zelfs geluncht dat was zo lekker we gaan zekker een keer terug!!

nu gaan we eten in een restaurantje ik bestel typische: pad thai en mijn vriendinnen bestellen: papaya salade.

17:45: het was zo lekker dat we vergeten zijn om iets te schrijven en nu zitten we al weer in ons hotel😮😮

nouja het was zo lekker dat ik een beetje buikpijn heb gekregen(te veel besteld😅😱)ik ga nu slapen, doei!!